First day on the run….

… og så har jeg været en smule sløj. Derfor har den ikke stået på meget mere end hygge i sengen og TV. Dog har jeg været ude at gå en lille tur, for ikke at falde helt hen.

Gennem dagen har jeg fået det lidt bedre, så lidt senere skal jeg have trænet arme og mave.

Min kost i dag har bestået af:

Morgenmad: 1 grape

Middagsmad: rugfel med røget ørred + tomater og rødløg

Aften: omelet med kanel og æbler (opskriften på dette finder i nederst i dette indlæg)

Derudover har jeg kigget en del billeder i dag og faldt over denne smukke model, Frida:

Omelet med æbler:

Jeg havde virkelig lyst til noget sødt i dag, så jeg lavede mig en omelet med æbler, kanel og lidt honning. Her får i opskriften:

2 æg

Mælk

1 knivspids kanel

1 tsk. flydende honing

1 æble

  • Æblet skrælles og skæres i 5 mm skiver
  • æggene klækkes i en skål med kanel, honning og lidt mælk og piskes godt sammen
  • æblerne tilberedes på panden sammen med en tsk honning og en halv tsk kanel ved mellemhøj varme ind til de er gyldne og tilberedte. – tages af panden.
  • æggemassen hældes på panden og tilberedes i et lille minut hvor efter 1/3 af æblerne tilsættes og den ene side foldes over den anden og det resterende æggemasse løber ud og dækker panden igen – æggemassen tilberedes 80% færdig og omeletten foldes igen.
  • Steges 1 min på hver side for at få en dejlig farve

Velbekomme 🙂

I morgen skal jeg arbejde hele dagen (og nat), så derfor får I først en indlæg på lørdag.

Follow up!

Dette indlæg blev udgivet i Billeder, Opskrifter, Sund. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

