Get on that horse baby!

Eksamensperioden har sat sine spor: jeg har ikke fået løbet så meget som jeg ville, jeg har spist mere usundt – jeg har i det hele taget bare glemt mig selv lidt.

I dag sad jeg og så på gamle billeder og pludselig slog det mig, at jeg vil have min krop tilbage som den så ud da jeg var i min allerbedste form. Det bliver skide hårdt og der bliver ting jeg bliver nødt til at give afkald på, men nu har jeg delt det med jer og jeg vil tage jer med på min rejse.

Hver dag vil jeg fortælle om mine op- og nedture.

Jeg håber I vil følge med.

Follow up!

Dette indlæg blev udgivet i Sjæl, Sund, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

