Mayohair

Hvis der er noget jeg er HYSTERISK med, så er det mit hår. Jeg kunne aldrig finde på at gå på kompromis med produkter og andet, som skal nærme sig mit hår.

Jeg kunne aldrig finde på at vaske det uden at bruge produkter, som er anbefalet fra frisøren, som passer nøjagtig til min hårtype. Jeg kunne aldrig finde på at flade det UDEN at have brugt produkter, som beskytter det…Ja, sådan kan listen bare køre videre.

Problemet er så, at min naturlige hårfarve er en grim lys farve – hvilket har gjort, at jeg i længere tid har fået lysere reflekser i håret, men mit hår blev SÅ ødelagt af det. Derfor farvede jeg det rødt og har haft det i 5 måneder cirka – men det er stadig ødelagt 😦

Derfor er jeg nu gået over til en ny taktik. Jeg lader være med at flade det, så jeg sætter det stort set altid op i en knold når jeg er ude – for jeg ligner en knold med hænge- og uglattet hår 🙂

For lang tid siden snakkede jeg med en, som havde prøvet en mayonnaise hårkur og jeg syntes egentlig, at det lød ulækkert. Men hun var overrasket over resultatet. Så nu, mine kære læsere, hopper jeg på mayo-vognen.

Jeg vil ned og købe ind til det i dag. Og i morgen vil jeg fortælle jer om min første oplevelse med mayo i håret.

God solrig dag til jer.

Follow up!

Dette indlæg blev udgivet i Sund. Bogmærk permalinket.

2 svar til Mayohair

  1. minslankekur siger:

    Har du prøvet fletning, det knækket ikke så mange hår som en knold – og hvis du skal sætte knold kan keg anbefale de “spiral” elastikker i plastic som de har ret billigt i Matas (20 for 3 stk eller noget i den stil) mit hår knækket meget mindre når jeg bruger dem til knold end vanlige elastikker 🙂

Skriv et svar

