Lauren Conrad

Jeg har altid godt kunnet li’ Laurens krop og livsstil. Hun fester ofte og samtidig formår hun at holde en pæn figur – uden at den bliver lige så tynd som andre stjerner.

Jeg har valgt at kigge lidt nærmere på Laurens levemåde og jeg har snuset mig frem til dette:

– hun spiser ikke brød og pasta.

– hun spiser primært frugt og grøntsager og proteiner til hvert måltid.

– hun spiser små måltider lagt på en hel dag.

– hun træner fem gange om ugen: 3 dage med cardio, 2 dage med vægttræning.

Så vil du være Lauren Conrad-lækker i din bikini, handler det jo bare om at gå igang nu 🙂

Nu vil jeg ud at nyde det lækre vejr med en lille løbetur.

Follow up!

 

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Billeder, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

