Let’s zuuuuumba!

Jeg har trænet zumba i et par år efterhånden og jeg elsker det lige så meget som da jeg startede. Du bevæger hele kroppen og mens du har det sjovt forbrænder du en hel masse kalorier. Latinrytmerne er fede, trinene er hotte og ud af dette kommer en god kondition og en lækker krop – what’s not to like?

Jeg startede med at træne i et fitnesscenter og gik derefter over til DVD’erne, som kan købes på http://www.zumba.dk. DVD’erne er efter min mening mere effektiv end de træningscentre jeg har trænet i – så jeg kan kun anbefale dem!

Så har du lyst til at blive zumbalicious strandlækker synes jeg bare du skal give den gas med zumba!

Follow up!

P.S. Jeg er ked af, at jeg ikke har fået lagt nye indlæg op i lang tid.

Dette indlæg blev udgivet i Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

