Tone your thighs

Nu er det snart sommer og det kunne jo være rart at lufte nogle flotte stænger på stranden. Hvis du ikke er kommet igang endnu, er der ifølge Charlotte Bircow ingen grund til at fortvivle: “Det går lynhurtigt, når man begynder at lave de rigtige øvelser. De fleste mennesker vil afhængigt af udgangspunktet kunne se og mærke forandringer inden for tre uger”.
Jeg har derfor samlet lidt øvelser, som er gode og effektive for dine lår:
Få veltrænede baglår:
Hav gerne en belastning i hænderne og stil dig med helt stive ben. Læn dig forover, ligesom du skal ned og kigge på dine knæ, og belastningen skal ned til tæerne. Træk skulderbladene tilbage, og når du løfter dig op igen, vil det være baglårene, der løfter dig op. Strækøvelsen giver flotte lår og også et lille endeløft – og det kan vi jo godt li’! 🙂

Få veltrænede forlår:
Hav det ene ben foran det andet, og den bagerste tå i gulvet. Vip ned i det forreste ben, så det bagerste ben næsten når gulvet og rejs dig så op igen. Dine ben skal stå i 90 grader, når du er nede. Det er også godt at lave øvelsen gående.
Vil du gerne have smalle lår, er powerwalk og løb din bedste ven. Når du træner musklerne, så vokser de – derfor kan spinning og andre øvelser give større lår. Men hvad foretrækker du – blæverlår eller faste, solide lår med muskler?
DERUDOVER er trapper kun gode for dine lår. Så det er bare med at give den gas! 🙂

Follow up!

Reklamer
Dette indlæg blev udgivet i Træning. Bogmærk permalinket.

Et svar til Tone your thighs

  1. MaiaBjerregaard siger:

    Hvor bliver du af? :O

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s